6 maj 2009

Två händelserika dagar del 2

Ja det har som sagt varit två händelserika dagar för mig, måndag och tisdag. Måndagkvällen med akutbesök på ögonkliniken och tisdagen var egentligen rätt tråkig eftersom jag bara fick sitta hemma och vila mina ögon.


På kvällen var jag dock brottsling och satte mig vid datorn och snacka med honom. Prata om det ena och det andra och kom in på det svåra ämnet hur vi vill göra med oss. Han erbjöd sig att komma ner i sommar, men problemet är att de veckor han är ledig jobbar jag i Norge. Så jag föreslog att jag kunde komma till honom när jag är ledig i sommar och att han kunde komma hit någon helg innan dess kanske.. typ snart!


Har inte bestämt nåt, men det känns som ett stort steg att ha diskuterat det hela och att vi nog kommit fram till att vi vill ses trots allt. Att mycket talar emot oss med 60 mil emellan. Men han gör mig så himla glad och dessa dagarna med alla problem med ögonen hade vart mycket jobbigare om det inte vore för alla söta ord och att jag kan drömma mig bort. Längtar, längtar och hoppas att han kommer hit snart! Tyvärr kostar resan typ 1500 tor, men bara att han överväger det säger väl rätt mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar