14 maj 2009

Vill att tiden ska gå fort så jag får träffa HONOM!

Har nog bestämt mig nu för att inte åka. Vi pratades vid igår kväll och jag vet att han saknar mig med och gärna vill ses men egentligen har massa annat att göra och jag känner att jag inte vill komma emellan det. Sedan måste jag dessutom tänka på mig själv och min stundande tenta och åker jag bort antar jag att jag inte kommer få lika mycket gjort...


Det suger att behöva vänta 2 veckor till, men jag hoppas att de ska gå snabbt. Smsa honom idag och skrev vad jag kommit fram till och tror han tyckte samma sak. Det är svårt att säga nej och känslan är ju ändå att man vill ses fast man  logiskt vet att det kanske inte är någon bra idé, men med oss har ju liksom ingenting varit så himla logiskt. Skulle jag fundera och vara mer logisk och rationell borde jag inte änns fortsätta träffa honom etc för jag vet liksom inte hur det ska fungera. Speciellt inte i höst när jag tror jag kommer ha så mycket att läsa. Det är bara att jag tycker om honom så himla mycket och det känns så himla rätt när vi är tillsammans.


Jag hoppas bara tiden ska gå fort nu! Idag får jag min nya mobil, vilket jag ser fram emot. Blir något helt annat än jag egentligen planerat, men tror det blir bra. Lite av ett impulsköp. Inte alls likt för att vara mig, men har väl mer följt mina impulser och känslor senaste veckan kanske...Nu ska jag ta tag i mitt liv och studierna =(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar