22 maj 2009

Viktigt att veta om man är ihop eller ej?

Många som frågat mig nu om vi är tillsammans eller ej och nej det är vi väl inte. Har ju inget bestämt eller så. Känner inte att vi har lovat varandra något, men samtidigt skulle jag bli rätt förvånad om han träffade någon annan och jag har inga planer på att träffa någon annan heller.


Konstigt nog känner jag inte att jag bryr mig så himla mycket om att definiera oss. Kanske blir det lättare med åldern. Alltså jag vet ju vad han känner för mig och vart vi har varandra. Att vi är ett uttalat par på riktigt känns helt enkelt inte så himla viktigt.


Känner att vi har tid på oss och att man kanske vill lära känna varandra lite bättre först. Har ju bara träffats två ggr, men ringer ju och smsar varje dag osv och vi har ju sagt att vi är kära i varandra o sådär.


Svårt att fatta att det igår var 3 veckor sedan vi träffades. Allt har gått så fort, fast på ett positivt sätt och det känns som jag kännt honom flera månader. Allt känns så rätt!

2 kommentarer: