28 maj 2009

Jämföra sig med exen?

Varför känner man alltid sån tillfredställelse över att se bilder på killens ex och inse att man är snyggare än henne? Jag menar utseendet är ju inte allt direkt, men man vet å andra sidan inte så mycket annat som man kan jämföra sig med. Och varför änns jämföra?


Men å andra sidan får exet inte vara för fult heller för då börjar man undra vad tusen killen har för smak och om man själv ser lika hemsk ut he he. Spännande det där tycker jag.


Nu är det 28 h tills jag får hålla om älsklingen efter snart 3 veckor ifrån varandra! Gud vad jag längtar! Men först skall det skrivas tenta imorn bitti. Så ska forts plugga nu =(

3 kommentarer:

  1. Jag minns en gång när jag var hemma hos en ny pojkvän som hade en hög kort liggande på vardagsrumsbordet där hans ex stod i olika sexiga positioner naken....och hon var jättesexig och han förstod inte varför jag tog illa upp av att dom låg där! "Det är ju slut mellan oss!" sa han bara...och jag tänkte att jag ALDRIG skulle kunna stå i en dörröppning och spela sexig som hon gjort på bilderna....Urk!

    SvaraRadera
  2. Usch vad jobbigt!Det är ju lite sånt man inte vill veta/se, men samtidigt så har man den där nyfikheten att stilla. Hur va hon? osv.. Men förstår inte hur han inte kunde fatta att du tog illa upp av det. Idiot!

    SvaraRadera
  3. Det var bättre förr, ju förr destobättre26 juni 2009 kl. 05:04

    Möjligen ge en försynt vädjan att madame från Åkersberga skulle ställa upp på samma...... Vågade kanske inte fråga... Underlig man dock om det som skrivs stämmer .

    SvaraRadera