7 maj 2009

Fan fan fan känns som något är fel

Usch sedan igår kväll känns det som att något är fel. Han svarade inte på mina sms igår em/kväll och kom in på msn vid 21 och berätta att han vart hos en kompis och batteriet dött. Så långt allt lugnt. Snackade lite innan han skulle sova och det kändes rätt ok då iaf.


När jag skulle lägga mig 40 min efter han lagt sig så smsade jag honom och skrev att jag va så glad för att jag träffat honom och att det gjort de senaste dagarna mycket lättare för mig när jag haft massa problem med ögonen mm.


Trodde jag skulle fått svar imorse, men inte. Tänkte han kanske var rädd att väcka mig. Väntat hela dan och inget svar och har vant mig vid att han smsat mig först varje morgon senaste dagarna. Nu 11.30 kunde jag inte vänta mer och drog iväg ett casual sms och fråga hur hans dag var. Han skrev att det var bra och tacka för smset igår. Vad betyder det då? Vadå tack för smset? Han som alltid brukar skriva att jag e så söt och gullig och att han va glad själv eller nåt sånt..


Fan fan det känns inte bra och jag är nojig som fan. Så rädd att förlora honom nu när jag vågat gilla honom. Kan inte längre lita på mig själv om jag inbillar saker eller ej. Har bara gått åt helvete med alla killar senaste året så nu tror jag det värsta. Han har nog kommit fram till att jag inte va så speciell och att det inte är värt avståndet.. faaaan. När gick det isf fel? Hade massa gullig smskontakt hela förmiddagen igår. Kanske är jag paranoid och han har en dålig dag. Jag vet ej.. Men jag är rädd!

2 kommentarer:

  1. LUNG O FIN ! Sms:a inte hela tiden och förvänta dig att få svar inom 1 minut. Vissa män är inte så snabba. Avvakta och låt honom skriva ett mess först.....så är du inte för mycket PÅ

    SvaraRadera
  2. Argh jag vet är hopplös när det gäller sånt här. Men har liksom vant mig vid att han smsat först varje morgon o skriver massa gulligt och då känns det mindre jobbigt att va på när han skriver hur söt jag är och att han inte kan sluta tänka på mig etc. Hade bestämt mig för att inte smsa först idag, fan. Kunde inte hålla emot behövde bli av med tystnaden. Jag blir bara så jävla nojig och stirrig av sånt här. För att jag är så van att det går åt helvete med alla.

    SvaraRadera