19 maj 2009

Fan vad jag är rädd

Gråter inombords och det gör ont i magen för att jag är så orolig.
Orolig för att bli lämnad och inte få en chans. Inte bli accepterad för den jag är.


Har tenta om 10 dagar, samma dag som han kommer hit. Hoppas han fortf vill komma... men iaf går ju inte att plugga när jag är så orolig och han inte svarar på mina sms.


Förstår han inte hur det känns att öppna sig för någon om något som man tycker är jobbigt och knappt kan prata om med sina närmsta vänner och sedan mötas av tystnad och att man upplever att personen inte är som vanligt. Jag är så rädd... Kan han inte smsa snart och skriva något bra så att jag vet att allt är som vanligt och han gillar mig för mig så jag kan koncentrera mig på vitt viktiga tentaplugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar