3 juni 2008

Kär?

Träffade så söt kille i fredags! Länge sedan jag föll för någon sådär. Brukar iofs lätt falla för folk, men nu var det längesen. Härligt att träffa någon som får det att pirra i magen när man tänker på honom.


Va så mysigt. Vi snackade ett bra tag, kysstes o prata mer. Han följde med mig hem och vi låg och hånglade och inget mer hände. Så duktig var jag :P Han tog inte initiativ till mer heller. Vet inte varför jag fallit så hårt för honom nu, men han va så fin o söt. Helt underbar kropp mums. Gulligt hår.. min kudde luktar som honom nu...


Smsade idag fast jag kanske inte borde.. suck alltid dessa jävla spel. Efter några timmars väntande var jag orolig att inte få svar, men sedan kom det och jag som redan varit stirrig och uppspelt nog över detta vart ju ännu värre. Han ville ses :D och det var typ det bästa svar jag kunde förvänta mig.


Hoppas det är min tur att lyckas nu :D Vill att livet ska leka. Om 2,5 dygn har jag skrivit klart tentan och jag har sommarlov i 3 månader! Nu hoppas jag bara allt går vägen.. vill bli riktigt kär och ha nån att mysa med nu! Godnatt

1 kommentar:

  1. Håller en tumme för att det går bra både med kärleken och tentan =)

    SvaraRadera