9 juni 2008

Värdelöst att spela spel och vänta på killar!!

Fy fan vad det är tråkigt att vänta och hålla på att spela spel etc när man raggar.. Blä. Tycker jag vart duktig och inte hört av mig sen vi smsade varandra i fredags. Så nu ikväll kände jag mig ensam och tillät mig därför att smsa och bjuda över honom och fråga om han ville se fotboll eller nåt med mig. Tyvärr var han dock i sommarstugan visade sig. Så det lönade sig ej att smsa idag.. blä. Han skulle komma hem på onsdag...


Nu vill och "får" jag typ inte smsa honom igen utan får typ bara sitta och vänta på att han hör av sig. Det är värdelöst! Känner mig bara mer och mer orolig för att ha sumpat/sumpa detta så nu måste jag nog verkligen hålla mig i skinnet. Grejen är att detta verkligen inte ger mig något. Jag blir liksom bara frustrerad och blir anti istället när man ska hålla på att jobba sig. Då tänker jag istället att det får va.


Bara det att jag inte vill låta detta gå bara.. Ser honom överallt när jag är i affären etc blä. Han är så söt. Längtar! Ska se till att hitta på nåt vettigare imorn så tiden går!

2 kommentarer:

  1. Det är ju inte bara så att det är ett spel. Inget jag har märkt av mycket iaf. Men man måste tänka på att folk faktiskt har ett liv även innan man börjar träffas. Kompisar som man inte bara kan strunta i och en familj man kanske har lovat saker till. Man får ta det lungt innan man känner varandra. Och så som du beskrivit det så verkar det helt klart som om han också vill något.//J

    SvaraRadera
  2. Jag har inget problem med att han har annat för sig och vill träffa sina vänner. Det är självklart! Jag tycker bara det är jobbigt att det ska va så mycket regler för när och hur man hör av sig för att änns ha en chans liksom.Om båda gillar varandra kan man väl bara köra på. Om man vet att man har något att se fram emot blir det så mycket enklare att vänta. Nu vet jag ingenting istället liksom.Skönt att du låter positiv iaf. Känns som jag tolkar allt negativt just nu, men mitt självförtroende är väl inte det bästa när jag blivit dissad så många ggr det senaste

    SvaraRadera