26 juni 2008

En klänning, en bh och en slipknotbiljett rikare och 1000 kr fattigare

Dagen började tidigt för mig som vant mig att gå upp 11-12 nu. Uppe 8.30 för att kunna köpa slipknotbiljett som släpptes 9.00. Det gick dock snabbt och smidigt och det finns säkert biljetter kvar. Så är det alltid när man stressar va :P


Där tog dock inte mina köp slut. Hittade klänningen nedan. Har en liknande svart men som inte är tight nedtill. Älskar den så när jag såg denna nya modell var jag tvungen att slå till. 289 kr liksom! Hade tidigare under dagen funderat på en freebra och när jag nu skulle köpa klänningen från nelly kunde jag likaväl köpa den med eftersom man betalar frakt för varje beställning.


Känner mig riktigt nöjd!



6 kommentarer:

  1. Okej då är jag med.Rad 3, kolumn 3, snyggt!

    SvaraRadera
  2. jamen visst är den! Har dock inte riktigt listat ut hur jag ska knyta den så :P

    SvaraRadera
  3. Ser ut som att du tar båda flärparna och knyter i nacken...Kom hit så kan jag visa dig ;)

    SvaraRadera
  4. Jo men tyckte jag gjorde som på bilden, men blev ej bra, men ja du kanske kan visa ;-)

    SvaraRadera