16 juni 2008

Åhå nu kom sanningen fram iaf

Ha det lönar sig att vara ärlig och på ett snällt sätt ifrågasätta eller vad man ska säga :P Fick nu svar från honom på mitt mail igår som fick pusselbitarna att falla på plats.


"Nja asså de e ju inte så att jag har nån direkt bestämd uppfattning om dig. Sanningen e mer den att jag yyvärr inte e riktigt över mitt ex, vilket e en annan historia...
Men som sagt vi hade trevligt, så ses till höst eller eller i sommar"


Därför han inte kunde ha sex med mig när han sov här och därför han var lite avvaktande och blyg mot mig och därför han var extra svag för att det gick för fort mellan oss. Känns skönt att veta iaf. Känns skönt att vi vart ärliga mot varandra nu iaf. Då kanske det finns en chans att vi kan umgås igen i sommar eller senare när båda vet vart man har varandra. Vi kommer trots allt va i samma stad stor del av sommaren utan att ha något att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar