19 juni 2008

Jäkla mens! - hindrade mig från att få till det igår

Såg fotbollen igår med några vänner på ett uteställe i stan. Riktigt trevligt. Alltså att vara där och inte matchen direkt. Eller ja om man hejade på ryssland då. Själv kunde jag inte titta så fort ryssland fick bollen för det kändes som det skulle bli mål varje gång. Nåja när vi kommit hem satt vi och fikade och sedan kom en av mina korridorare en kompis till honom och dennes kussin. Alla tre är portugiser. De två första utbytesstudenter, men kussinen va bara här över helgen.


Vi börja snacka och det va skittrevligt, men sedan ville alla gå och lägga sig, men kussinen satt gärna och snacka mer och eftersom jag är ledig hela sommaren och inte hade någon tid att passa kändes det lite tråkigt att gå att lägga sig när man ändå hade trevligt. Satt uppe och snackade till 4.30 typ om allt mellan himmel och jord. Skillnaden mellan svenskar och portugiser, religion, svenska traditioner, hur killar och tjejer raggar och skillnader kring det mellan svenskar, portugiser och amerikaner etc. Mycket trevligt var det. Jag hade inte mer än vänskliga intensioner egentligen (dessutom hade jag ju mens) he he.


Nåja sedan flyttade vi till hans rum (som egentligen tillhör min korridorare) och efter ett tag börja vi hångla och he he jag visste inte riktigt när det var läge att säga som det var. Hångla är ju trevligt! När han mer eller mindre börja dra av mig byxorna kände jag att det nog var dags att tala om den tråkiga nyheten för honom. Personligen har jag inga större problem med att ha sex när jag har mens, men förstår om inte alla killar gillar det. Problemet var ju också att vi låg i vår kompis säng ha ha och där ville jag inte direkt få till det. Skulle kännas taskigt och speciellt om man har mens så vart det no no. Tyckte vi kunde gå in på mitt rum isf, men sedan drog han sig ur iaf. Nåja lite oväntat grovhångel var ju trevligt ändå.

10 kommentarer:

  1. Ni kunde ju ha gökat i duschen :-)

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet, men jag va inte den som sa nej och han inte är bekväm med det respekterar jag det. Förstår väl det när det gället ett one night stand osv. Hur funkar kondom och så i duschen då? Har aldrig testat det tror jag ha ha.

    SvaraRadera
  3. Kondom i duschen är som regnrock i regn...borde funka! Men vafan, ta den där bak i stället!

    SvaraRadera
  4. Ha ha du tycker det är lämpligt med ett one night stand. Speciellt med tanke på att han är från portugal där HIV är betydligt vanligare även hos ungdomar och med tanke på att risken att smittas vid analsex är betydligt större.

    SvaraRadera
  5. Jamen med kådis! Är man i baken å rotar runt så tyckar jag att man alltid ska ha kådis! Ifall man vill få den avsugen eller om man vill byta....hål? Vilket jävla ord det blev, ungefär som om man var på pimpeltävling och tar ett nytt hål i isen!

    SvaraRadera
  6. Du kan ju glömma att ens hälsa på mig om du ligger med sånna!

    SvaraRadera
  7. Ha ha du ska då alltid va så svartsjuk. Vad spelar det för roll vem jag ligger med, det har väl inte du med att göra iaf.

    SvaraRadera
  8. Jo absolut. Tror jag missuppfattade ditt svar, men om man skall ha kondom vare sig man är där fram eller bak varför spelar det då roll. Varför föredra bak bara för man har mens. Speciellt när man är i duschen?

    SvaraRadera
  9. "Ligger med sånna" .... det va ju också ett sätt att uttrycka sig på./J

    SvaraRadera
  10. Mmm du förstår lilla pojken andersson har lite svårt för folk som inte är från sverige... suck

    SvaraRadera