6 juni 2008

Dejt nr 2... Underbart!

Ah varför ska tiden gå så snabbt. Har legat på stranden med honom nu i två timmar. Så himla mysigt. Ligga o kyssas och pussa på varandra och inte få nog av varandra typ. Känna närhet, hålla handen och se varandra i ögonen. Kan det blir bättre när solen skiner, lagom vind i luften och inga måsten.


Han är supergullig och småcharmig på sitt vis he he. Nemen det verkar väl gå bra fortf känns det som. Längtar efter honom och hoppas vi ses snart. Tror det kanske är min tur att skicka något sms nu för att verkligen visa att jag vill ses igen. Han har vart så duktig och tagit massa initiativ hittils så. Men han märker nog också hur mycket jag gillar honom så jag är inte så orolig.


Men annars är det svårt att säga. Vi har supermysigt ihop och så men vet inte ännu hur bra vi passar ihop. Jag har ju svårt och sitta still och inte göra något, men han verka inte ha det problemet vilket gör mig typ ännu mer stirrig då. Märks ibland att han e lite yngre än mig (bara 6 mån), men iaf. Han är så söt så. Älskar den här känslan när det pirrar i magen så fort man tänker på en person. Jag hoppas han vill forts ses!! Längtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar