12 juni 2008

Har han dissat mig nu?

Hmm börjar fundera på om han inte dissat mig trots allt för även om han inte kunde ses just nu kunde han ju iaf höra av sig för att hålla det hela i liv och försöka bestämma nåt till helgen eller så. Grejen är ju att han är med i en tennistävling nu och enl spelschemat jag hittat skulle han spela minst 2 matcher idag och en igår så antagligen har han vart rätt upptagen + att han jobbat på tävlingen.


Tänker som så att jag väntar tills fredag kväll och har inte hört av sig då får han typ skylla sig själv *suck* Det är ju ändå han som gör ett stort misstag! Tror jag ska baka bullar idag och få tiden att gå och ikväll ska jag nog äta middagen med en italienare som bor på vån under. Har svårt att säga nej till honom och tycker lite synd om honom eftersom han precis flyttat hit och inte känner någon.  Dessutom är det alltid massa trevlig fotboll att se på tv.


Suck jag är besviken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar