13 juni 2008

Behöver lite råd!

Usch känner mig som en stalker men skyller på att jag är nyfiken, men har iaf kollat upp hans matcher och sådär. De verkar ha gått bra. En match igår, 3 idag och 2 imorn. Hittils har han vunnit alla. Kanske därför han inte hört av sig. Jag vet ej och snart orkar jag inte bry mig. Bara besviken. Visst det kanske inte betyder något, men tycker iaf han kunde skrivit nåt.


Nu till min tanke. Funderar på att ta en morgonpromenad förbi tennisbanorna. Det vore faktiskt trevligt med promenad och sedan tycker jag det är kul att se tennis. Har trots allt spelat själv 10 år. Kanske är jag dum i huvet. Är bara orolig för att han ska se mig och vad han ska tycka då. Samtidigt vill man inte försöka maskera sig för då blir det ännu värre om man blir upptäckt ha ha.


Vore det konstigt att ta en promenad. Jag vet ju att det är turnering och att de spelar där och att det hade vart kul att kolla lite och att jag bara inte visste att han spelade. Bryr mig egentligen inte så mycket om att få snacka eller så med honom tycker som sagt mest det skulle vara kul och se hur duktig han är. Är denna planen idiotisk?

2 kommentarer:

  1. Du har samma rätt som alla andra o gå på promenader o titta på tennis. *ler* Du säger själv att du spelat tennis o då e det bara naturligt att du har ett tennisintresse ju. *S* Gå du o titta på honom...äh jag menar tennisen.

    SvaraRadera
  2. Släpa med dig någon som alibi. Eller låna en hund eller något, Då har du ju en bra ursäkt för att titta på... tennisen.

    SvaraRadera