13 juni 2008

Ingen promenad - tankar kring fre den 13e

Blev ingen morgonpromenad. Kom fram till att mina skådespelartalanger är för dåliga om han skulle konfrontera mig med det hela så det skulle kunna bli riktigt pinsamt + att det känns som att chansen att sumpa det hela ordentligt var ganska överhängande. Nej väljer att vänta till ikväll och sedan drar jag nog iväg ett sms tror jag alt imorn.


Insåg dock att det är fredagen den 13e idag så det talar inte för mig suck. Är verkligen inte skrockfull eller så egentligen bara det att jag vart med om del på fre 13e. Fastnade hela familjen i hissen för många år sedan och några år senare tvingade mina föräldrar mig till optikern fre den 13e.. dvs dagen de insåg att jag inte ser något ha ha..


Hmm nu vill jag bara ha honom här.. mysiga kyssar och god i min säng. Hans kropp är så het.. buhu.. får inte ha sumpat detta. Ska se till att baka massa goda bullar idag för att få tiden att gå och hör han av sig så finns det gott att bjuda på.
Benen är lena och tänkte vaxa mig lite idag också :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar