10 juni 2008

Värdelös på att ragga ha ha

Usch känner mig rätt så patetisk, paranoid och lagom nervvrak ha ha. Men ja det har ju inte gått nåt vidare för mig det senaste och man får betänka att jag vart singel nu snart 1,5 år men innan dess vart konstant upptagen i 6 år typ. Jag har ingen aning hur man gör detta med andra ord ha ha.  + att jag aldrig gillat detta med att spela spel som sagt och det verkar vara det som krävs för att få dem på fall *suck* 


Vill bara spola fram nån månad eller så tills att det här jobbiga löst sig så man bara kan ägna sig åt att va nykär för det älskar jag däremot :P När man lär känna varandra och kan ligga och snacka hela nätterna liksom... Måtte det gå vägen nu då!

4 kommentarer:

  1. var dig själv bara så träffar du den man som är intresserad av dig

    SvaraRadera
  2. Corvus corax: det var tamejfan det samsta radet jag hort

    SvaraRadera
  3. Om det var så dåligt. Vad är ditt råd då?

    SvaraRadera
  4. He he klart man ska va sig själv och att jag vill han ska gilla mig för den jag är. Känns bara som att det finns risk att de inte ger en chansen att lära känna en.För jag har erfarenhet av att de killar som verkligen gör det blir kära i mig typ ha ha.

    SvaraRadera