11 juni 2008

Gud vad jag längtar efter honom nu!!

Fan nu längtar jag så det gör ont efter honom. Blä! Det är inte bra att falla så lätt och hårt för folk så snabbt. För 4,5 dygn sedan låg vi och kysstes och allt kändes helt underbart. Han kommer hem från landet imorn och jag har bestämt mig för att det är hans tur att höra av sig. Smsade honom igår men då var han som sagt på landet..


Jag är en dålig människa som sitter och kollar på hans bilder på facebook och suktar. Han är ju bara så söt. Det är värdelöst att sova ensam. Vill ha honom här och ligga och gosa hela natten. Hoppas han vill samma sak... Kan inte jag få vara lycklig på riktigt någon gång igen. Han har så fina ögon och luktar så gott *suktar och längtar* Blir galen snart!! Vill bara tiden ska gå! Ja jag är kär!

2 kommentarer:

  1. härligt att du är kär!det är jag med!vi är sambos nu men han sover borta i natt och jag längtar efter honom massssssor!så jag har massa bilder på honom i mobilen som jag kollar på titt som tätt nu ikväll:=)

    SvaraRadera
  2. He he jo men du vet ju att han snart är tillbaka iaf. Jag har precis träffat den här killen. Vi är alltså inte tillsammans, men det har väl gått rätt bra hittils så jag hoppas han också längtar efter att träffa mig nu!

    SvaraRadera