24 juni 2008

Slipknot till Sverige 12 November :D

Wiho lycka. Vore drömmen att se dem live. Måste bara hitta någon som skulle vilja gå på det :P


Såg ju dem live 2004 som förband till Metallica, men ljudet var fruktansvärt dåligt så det var en stor besvikelse. Man kunde inte ens känns igen låtarna då typ.. Usch.


Nej det hade vart grymt kul. Är en del pengar förstås och synd att det är en onsdag, med tanke på skolan och så, men det får jag lösa då isf. Gud vilken glad överaskning alltså :D

9 kommentarer:

  1. Vad betyder Slipknot?Jag tänker bara på slipsknut hela tiden när jag hör det namnet :D

    SvaraRadera
  2. Enl tyda.se betyder slipknot löpknutFör jag hoppas att du inte undra vilka slipknot är för det är ju ett känt hårdrocksband typ.

    SvaraRadera
  3. Nej, gruppen känner jag till :D

    SvaraRadera
  4. Det är den sortens knut som finns på hängsnaror ;)

    SvaraRadera
  5. Ujja... nästa vecka e det dax ! fullfart på hovet, men skulle tro att du har något annat att göra, läxor t.ex?

    SvaraRadera
  6. Äh läxor! Det gör jag på tåget upp till sthlm. Det är ju inte så ofta de kommer till sverige.

    SvaraRadera
  7. slipknot kommer inte hit 12 november. actually i sommar, 9 juni ;)

    SvaraRadera
  8. Ja fast inlägget skrevs ju 2008... och då var de i Sthlm i nov

    SvaraRadera