9 juni 2008

Har jag träffat rätt person?

Börjar bli osäker på mig själv och på mitt "ragg". Vet inte om detta verkligen är personen jag söker efter eller om det bara är lockande för att man får en gångs skull får respons. Känns som jag vart i den typen av förhållande tidigare. För visso är det verkligen inga fel på honom så jag känner ändå att jag vill lära känna honom bättre innan jag ser vad jag vill. Han är ju inte elak eller dålig på något sätt.


Vet bara inte om han är personen jag söker. Jag vill ju ha någon lagom flippad och som man också kan ha seriösa diskussioner. Kanske något mognare etc. Jag vill ha det som med mitt ex.. illa men ganska sant iaf. Men man kan inte ha för många krav heller kanske. Jag vill kunna vara mitt konstiga lilla jag och bli älskad för den. Vill kunna dra sjuka icke pk-skämt, vara lite annorlunda och sterotyp med för den delen. Någon man kan jävlas och käbblas med lite :P


Är fel fortf lite bitter över att han valde bort mig eftersom han har/hade väldigt mycket av det jag sökte. Kanske en del jag inte ville ha med, men det är det närmaste jag kommit med ex än så länge. Men den här killen är supergo verkligen och jag känner mycket för honom absolut och mycket är bra. Hoppas hoppas att lite fler pusselbitar faller på plats. Jag längtar så efter att ha någon så som jag hade honom i förrgår..


Ligga på stranden.. se varandra i ögonen, ligga och le, inte kunna sluta fingra på varandra, fötter som smeker mot varandra, kyssar, hålla handen.. ahh kan inte sluta tänka på det och samtidigt är det samma saker som gör mig rädd. Att jag gick för långt, var för på och skrämt bort honom... blää.. ska höra av mig till honom imorn eller tisdag om inte han gör det först.. vill inte sumpa detta, iaf inte chansen att ge honom en chans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar