12 juni 2008

Besviken - inget sms ännu

Trodde/hoppades att han skulle höra av sig idag eftersom han i sms i måndags skrev att han skulle komma hem från landet idag, men ingenting än så länge. Lite tråkigt.. så får se om jag hör något imorn. Längtar som bara den!


Har det så lugnt och skönt nu. Sover länge på mornarna, ligger och läser, ser fotboll mm. Vart och storhandlat idag så jag ska kunna exprimentera och laga lite nya saker i dagarna som kommer kanske. Vädret har dock vart lite tråkigt nu med regn och grejer. Hade tänkt åka och simma idag men simhallen visade sig vara stängd =(


Drömde om mitt ex inatt. Jobbigt! Antagligen berodde det på att jag prata om honom med en kompis igår, men men.


Kul med sveriges vinst igår också. Vart riktigt överaskad faktiskt. Förstod inte vad grekland höll på med, men bara tacka och ta emot. Kollar nu på en mycket absurd match där spelarna bara glider omkring he he. Något annat jag också blev överaskad av var mitt resultat på tentan. Mycket bättre än förväntat även om jag faktiskt trodde att jag skulle klara mig så det var sjukt skönt :D

3 kommentarer:

  1. Jobbigt att vänta..fy fan..hoppas det kommer nåt pip i telefon snart :kram

    SvaraRadera
  2. Usch ja! Jag är alldeles för paranoid och analyserande också. Typ vad gjorde jag för fel osv osv... fastän det inte behöver betyda någonting

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för dig! /J

    SvaraRadera