5 juni 2008

Mycket lyckad dejt :D

Tror tentan gick bra, men var nog mer nervös för det som stundade efteråt... dejten ;-)


Mycket trevligt var det iaf. Tog en fika och satt och snacka 1,5 h. Han e så söt och det är alltid intressant i början när man håller på att lära känna någon. Känns bra allting. Sedan var han tvungen och gå men då sa han ja men vi kan ju ses imorn.. så kan ju inte klaga på att han inte ville ses. Och när vi snackade så vart det typ nästa gång ska jag välja den bästa mackan osv.. He he nästa gång... han tänker redan så långt :D


Fick en puss på munnen när vi sa hejdå. Visste inte vad jag skulle förvänta mig. Vi har ju redan hånglat och sovit i samma säng, men det känns bra och många tecken visar på positivt. Tror detta kommer gå om jag vill det och just nu är jag väldigt nere i honom... Vet inte riktigt varför, men så är det.. får se om vi ses imorn. Jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar