25 juni 2008

Börjar märkas att det var länge sen =(

Haft en supertrevlig dag. Vart iväg på ikea och shoppat, men mest kul att bara gå och kolla på allt. Skulle vilja ha pengar och en egen lägenhet att fylla.. Suck. Blev lite småplock iaf, varav allt inte riktigt passade och en sak det var fel på ty.. Fan får typ åka tillbaka imorn, men men behöver väl nåt att göra också. Sedan kom jag och min kompis hem och lagade supergoda canelloni med spenat och ricottaost :D


Fan börjar känna av att man inte fått nåt på länge alltså ha ha. Eller snarare att jag mer eller mindre haft två killar i säng nu utan att det blivit mer än hångel. Buhu. Förvisso älskar jag hångel med så frågan är om man hade velat vara utan det för att inte känna sig lika desperat nu.


Känns bara inte så bra. För nu börjar jag bli i det läget att jag ser med andra blickar på mina grannar och vänner och typ tänker att ja han är inte så dum trots allt. Vilket kommer sluta med katastrof om jag inte åtgärdar problemet. Ha ha.. Får se hur detta slutar. Vill ha någon att leka lite med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar