6 juni 2008

Buhu bondbränna PANIK

Fan insåg precis att jag fått värdlens fulaste bränna idag när jag satt med ryggen mot solen på cafet 1-2 h. Typ bondbränna på armarna och sedan hade jag en rätt urringad tröja på ryggen så jag har två röda sträck på varsin sida om håret. Blä. Insåg detta precis när jag bestämt med min dejt att åka till stranden imorn.


Innan hade jag ångest för min bleka otränade kropp o nu har jag bondbränna också ..snyft, men ja han verkar ju gilla mig hittils iaf.. Det blir nog bra. Längtar som fan till imorn nu. Hoppas det blir mysigt. Jag vill pussas o hångla mer med honom nu.. Ahh tror det här håller på att bli illa. Jag ska va het i min nya bikini. Och han är bara för söt. Älskar hans gulliga sms. Mmm imorn ska jag sukta efter hans fina kropp.. tihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar