4 juni 2008

Den som väntar på nåt gott...

Fy vad tråkigt det är att bara vänta. Förvisso behöver jag nog det här sista dygnet till att plugga in det sista, men jag vill bara att tiden ska gå så jag ska få träffa honom, ha tentan gjord och sedan ha riktigt sommarlov 3 månader!! Kommer bli så bra.


Har iaf planerat vad jag ska ha på mig imorn :P Hoppas det kommer bli nice. Det är lite svårt att veta vad man ska ha på sig om man inte känner personen så bra. Alltså vilken typ av stil han gillar. Alltså självklart ska man ha något man själv gillar och som man känner att man kan vara sig själv i, men det finns ju trots allt en del olika stilar inom ens egen klädstil också.


Nej nu blir det frukost sedan ska jag plugga som en dåre hela dagen så jag kan sova gott inatt. Inte tänka för mycket på honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar