14 juni 2008

Svar på tal på ett fegt och klyschigt svar

Ja så fick jag mitt svar till slut iaf..
Han skrev att han fått mitt sms och fråga vad jag gjort sen sist och lite annat kallprat. Sedan skriver han att vi borde prata om oss och att han ej är ute efter förhållande och vill va ärlig med vad han känner och att han vill va vänner..att han tycker det är lite fel att skriva så här över facebook, men att han tycker vi haft trevligt och om jag är i trakterna kan vi ta en fika. Dvs alla de gamla klyschorna och bara massa kallprat. Suck.


Jag svara först vad jag gjort men väljer att vara lite mer ärlig och rak än vad han var sedan. Jag vill vara mogen och visa vad jag står för på riktigt och hoppas han respekterar mig för det. Skriver därför:


"Tråkigt att du känner som du gör men jag är iaf glad att du valde att säga det så jag vet, istället för att bara ignorera mig eller nåt.
Jag vet inte om jag vart så säker på om det kunde bli något seriöst mellan oss heller, men jag ville ge det en chans eftersom jag tycker du verka va en gullig och trevlig kille, men jag kan tänka mig att du kanske upplevt det som mer seriöst från min sida. Synd att du redan har en så bestämd uppfattning om mig, men jag är gärna vän med dig ändå. Jag hade trevligt och roligt med dig också"


Hmm hoppas han ångrar att han tagit så snabbt beslut.. eller förlåt han var ju inte ute efter förhållande.. Bullshit! Varför skulle han änns ha velat träffa mig först isf?!
Hoppas han inser att han gjort ett misstag. Jag ska försöka att inte anklaga mig själv att jag gjorde något fel med honom. Vill ha någon som gillar mig för den jag är. Det är han som dragit snabba slutsatser och dessutom inte vågar stå för att jag inte är hans typ eller att han har nåt annat på g eller vad som nu är anledningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar