7 juni 2008

Längtar efter (sex med) honom

Usch det är jobbigt att längta efter någon så mycket. Jobbigt när ens tankar är någon annanstans långt bort. Osäkerhet, men också pirrighet och lycka att träffa någon ny. Både jobbigt och underbart. Känner han likadant? Är han rätt etc etc?


Tycker bara han är så söt :P Lyckades nog med en av de mest klyshigaste repliker i mitt liv igår tror jag ha ha. Han frågade vad mitt halsband med kinesiskt tecken betyder. Jag svarade lycka och han frågade om det funkar? Jag sa att det funkar väldigt bra just nu :P Fy vad underbart det var igår. Bara rädd för att jag kanske gått för långt, men ja han verka ju inte störd över det heller.


Nu är det mest att jag saknar hettan och känslan av att man bara vill slita av varandra kläderna. Jag hade inte haft något emot det, men eftersom han inte tagit någon ansats till det har jag vart lite avvaktande och jag säger inte nej till hångel och gos heller så. Man vill känna sig sexig och veta att han vill ha mig, men å andra sidan skulle han väl inte ligga och hångla med mig om han inte ville det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar