1 juli 2008

Delade säng med två killar i helgen tihi

Ja riktigt trevligt var det faktiskt. Var ute på mitt landställe med två killkompisar. De fick sova i vår dubbelsäng och jag la mig i rummet bredvid. Blev dock uttråkad så gick in och la mig emellan dem. Lite rädd att trilla ner i springan bara :P Mysigt låg och snackade till 2-3 nånting. Kunde inte somna sen dock. Kl 4 gick jag tillbaka och la mig i min egen säng.


Undra om jag nånsin kommer få till nån liten trekant. Just nu har jag inte fått någonting alls på två månader. Eller jo grovhångel och mys iofs, men inget sex. Fan börjar bli desperat snart blä. Känns som det börjat bli lite sexuell spänning mellan mig och en killkompis. Iaf från min sida. Han är ju gullig och så och sexet hade säkert kunnat vara nice, men vi är nog för olika för att jag skulle stå ut med honom och vill inte förlora vår vänskap heller. Lurigt. Kanske är nu bara för att man börjar känna sig lite ensam...


Min klänning kom idag. Dock inte riktigt den färgen jag beställt, men blir nog bra ändå. Nedan syns den färgen på klänningen jag fick istället. Freebra:n verkar ok. Satt riktigt bra under klänningen iaf. Fick en rejäl klyfta och kände mig lite lagom slampig. Klänningen är ju riktigt tight och följer figuren. Tror jag fick rätt snygg rumpa i den iaf :P Får jag inte ligga om jag har på mig den så vet inte vad..


10 kommentarer:

  1. Är det du på bilden?Då är du redo för att bli påsatt!

    SvaraRadera
  2. Tack!Man kan ha den på 15 olika sätt :P

    SvaraRadera
  3. Nepp inte jag på bilden. Jag e snyggare ha ha

    SvaraRadera
  4. FEMTON olika sätt?Hur menar du då? :)

    SvaraRadera
  5. Kolla mitt förra inlägg så tror jag du förstår. Man knyter klänningen och kan knyta den på massa olika sätt

    SvaraRadera
  6. Är du snyggare, så kommer jag som ett skott för att ge dig mumma sex...

    SvaraRadera
  7. Det enkla är ofta det vackra. Jag hatar allt bylsigt och krimskrams... så den där var helt ok!

    SvaraRadera