1 juli 2009

Olidlig saknad

Fan vad jag saknar honom idag!! Tiden går lite för långsamt. Inte för att jag inte har nåt att göra. Har en hel lista med saker jag planerat att göra i veckan. Men sitter hellre och tittar på fotot av oss som står i bokhyllan ovanför datorn och lyssnar på musik som får mig att tänka på honom.


Vet inte vad jag skulle göra för att få se hans leende och känna hans hud under mina fingrar. Om mindre än 6 dygn hoppas jag få göra det iaf. Har inte fått nåt sms sedan igår fm... Ringde förut och kom direkt till telefonsvararen så antar att hans batteri dött nu. Hoppas han kan hitta nånstans o ladda den på Roskilde. Klarar mig inte gärna en vecka utan att höra av honom + att vi måste bestämma när och hur jag ska komma till Sthlm.


Igår slog nämligen den fina tanken mig att jag skulle kunna ta samma buss som han tar från Roskilde till Sthlm, alltså hoppa på den på vägen. Frågan är om han kommer vilja det. Han kommer säkert protestera och säga att han inte vill va sunkig när vi ses. Tönt! Nåja hör jag inte av honom innan söndag när han åker tillbaka kanske jag satsar på bussen iaf så kan jag överraska honom. Tänk vilken chock han skulle få om jag klev på bussen ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar