4 juli 2009

Äntligen det jag väntat på

Igår kväll satte jag på leveransrapport på mitt sms så behövde jag inte fundera så mycket på huruvida sötnosens mobil va på eller ej utan skulle märka när den blev det, om den blev det. Så vid 15-tiden idag plinga mobilen till att det hade kommit fram :D


Fick vänta nästan en timme men sedan kommit en långt sms från darlingen som skrev att han hade det bra, men svårt att komma åt eluttag och att det var varmt och jäkligt förstås. Att han sakna mig och ville jag skulle komma på måndag alt ta samma buss som dem på söndagkvällen.


Jag tenderar ju att förstora upp saker och tänka det värsta och tyckte ändå att 4 dygn utan livstecken var ett dåligt tecken. Alla problem går ju att lösa om man bara vill lösa dem tillräckligt gärna. Nåja detta var ju det jag ville höra iaf så helgplanerna forts och kan snart börja packa. Blir tvätt och diverse skönhetsbehandlingar i helgen..


Idag är det 3 veckor sedan vi sågs senast. God vad jag längtar. Har snart glömt hur han ser ut va fan. Han skrev också att han ville jag skulle ta med mina nya leksaker tihi.. Vill busa med honom men i veckan när jag haft mens har jag inte vart så sugen, men det kommer nog så fort jag ser honom. Ganska skönt att koppla bort det behovet i veckan. Var tillräckligt jobbigt förra veckan när det bara va 2 veckor sedan sist.


Ikväll ska jag försöka komma i säng lite tidigare. Det är fan deprimerande att lägga sig när det börjar bli ljust ute. Och med tanke på hur sjukt varmt det är i mitt rum på mornarna är det ju bättre att somna tidigt så man klarar av att sova ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar