25 juli 2009

Känslomässigt avtrubbad

Känner mig lite nere och dålig. Vet inte vad det är med mig. Blir lite orolig och funderar mycket på om det beror på att jag satt ut min medicin. Men betyder det isf att jag inte kan leva ett normalt liv utan "lyckopiller"? Minns inte när jag senaste mådde så här. Känns inte alls bra. Allt är ju egentligen rätt bra, men går bara runt och är irriterad på allt och alla, känner mig nedstämd och vill bara krypa ner under täcket och ligga där typ. Har ingen vidare lust med något och vill knappt prata med någon för att jag inte vill att min lynniga humör ska gå ut över dem.


Började typ när jag och darlingen skildes åt för snart 2 veckor sedan, men är ju inte irriterad på honom. Börjar bara tvivla på allt och det känns skit. Vet inte vad som kommer hända mellan oss i höst om han bor kvar i Sthlm och vi har våra 60 mil emellan och jag kommer ha massa i skolan och hoppas bara jag ska överleva den terminen. De senaste 3 åren har det varit 2 personer som tagit livet av sig på den terminen. Detta gör mig livrädd när jag har haft mina besvär och just satt ut mina tabletter. Vet inte vad som tar knäcken på folk då.


Har knappt ens tänkt på sex på två veckor. Kan förvisso höra samman med att jag inte träffat darlingen och att vi knappt haft möjlighet att snacka nu när jag är i Norge och inte alls över webcam så jag får se hans heta kropp några ggr i veckan som jag brukar.


Vet inte.. Känner mig lite känslomässigt avtrubbad eller vad man ska säga. Känner ingenting för nåt.. Känner bara att jag inte mår bra och att jag inte tycker om att känna så. Jag borde va superlycklig, men livet känns bara rätt tomt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar