2 juli 2009

<3 En mycket speciell kärlekshistoria <3

Min darling (S) är väldigt speciell för mig. Efter allt som hänt de senaste åren är jag så glad som har hittat honom. Hoppas på en långvarig kärlekshistoria denna gång.


Något som bara skulle vara för en natt. Ha ha just det ja. Trodde jag haft en trevlig natt och inget mer, men något fick mig att inte släppa honom. Något fick mig att smsa honom, att upprätthålla kontakten. Samtidigt som ena sidan av mig sa nej var det en annan sida som klickade "lägg till kontakt" på msn.


Några dagar senare berättar han en hemlighet för mig. Att han inte kunnat sluta tänka på mig sedan vi träffades.. Wow kände han samma sak! Det var något speciellt som gjorde att man inte kunde glömma fast man borde för han bodde ju 60 mil bort.


Ytterligare några dagar senare sitter jag på ett flyg till honom.. Vi hade pratat om att vi nog ville träffas igen trots allt. Jag som inte ville sitta och vänta på att det där tillfället skulle komma fixa ihop en liten vit lögn om att en klasskompis hade en biljett till salu och undrade om han ville jag skulle komma redan dagen därpå. Nu var jag på väg.


Var då en vecka sedan första gången vi träffats och minns fortf hur jag virrade runt på stationen innan jag hittade honom. Alla hans leenden den kvällen. Något som jag beskrev som ett barn på julafton ha ha. Man såg hur det bara bubblade inombords i honom och han såg så lycklig ut. Så söt!


3 veckor senare kom han ner till mig och som jag hade längtat! Vi hade en underbar kväll tillsammans med mina vänner. Men det jag kommer minnas mest av helgen var hur vi på vägen hem klättrade in i stadens låsta botaniska trädgård he he och hade hett sex mot ett träd. Det är vårt träd nu och varje gång jag cyklar förbi där får jag ett leende på läpparna.


Men vi vart mer galna än så. 5 veckor efter vi träffats bokade vi en weekend ihop i Rom i Augusti. Hur ofta händer något sånt? Vi bara visste att det var rätt trots att det låg 2,5 månad fram i tiden. Om 1,5 månad drygt åker vi dit. Hoppas det blir en underbar resa. Han har iaf sagt att jag får stå ut med honom till dess eftersom vi har resan bokad ha ha. Vill gärna "stå ut med" honom bra mycket längre.


Igår var det 2 månader sedan jag såg honom för första gången i parken och tänkte att honom ska jag ha med mig hem ikväll. Det blir ett perfekt valborgsragg. En klasskompis kompis från Sthlm. Smidigt och bra med någon man inte behöver träffa igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar