14 juli 2009

Underbar helg med pojkvännen (ja jag är inte längre singel!!)

Och nu något från det egna livet. Jag drog med darlingen ner till mitt landställe i helgen där vi hade det supermysigt. Han fick träffa min familj och halva min släkt också :P Stackaren!, men tror det gick bra iaf :P


Hann med rätt mycket under helgen; va ute på promenader och såg omgivningarna, hann med ett bad som var kallt, men skönt, grillade på lördagkvällen, åt massa jordgubbar, var på torghandel mm. Trevligt, men tråkigt att det var sista dagarna ihop för på söndagkvällen skilldes vi åt och jag åkte hem för att packa till min Norgeresa (åker tors morgon) och han åkte hem till sig eftersom han skulle jobba på måndagen.


Minst sagt vemodigt att inte träffas på 5 veckor. Igår hittade jag dock lite billigare biljetter (bara 2500) så får se om han kanske kommer och hälsar på. Så tråkigt att han har sina semesterveckor precis samtidigt som de veckorna jag jobbar när jag ändå är ledig nästan hela sommaren. När jag kommer hem i Augusti ska vi iaf på vår weekendtrip till Rom så det ser jag verkligen fram emot!


Så mycket sexande blev det inte i helgen när man bor i hus med 6 andra personer och föräldrarna sover vägg i vägg (där väggen består av gips och skjutdörr ha ha) och man typ hör varandra andas :P
Hade iaf sjukt kul i fredags kväll när vi tyckte vi va så duktiga som lyckats genomföra nästan ljudlöst sex och båda kommit. Problemet va bara sen hur tusan man ljudlöst river av papper från rulle för att torka upp (han hade kommit på min mage)... Där pajades liksom vår ljudlösa sexakt och övergick istället till att båda låg och fnissade för att situationen var så komisk.



Ungefär samma situation upprepades också på lördagskvällen, men men trevligt hade vi iaf och på söndagen hade vi 30 min ensamma där jag testade min nya leksak på honom med goda resultat :D


Hade egentligen planer på att se om vi kunde få till lite tågsex på vägen ner till landstället som praktik inför 10 000 m klubben som vi siktar på i Augusti ha ha, men det sket sig. På ett fullproppat tåg (dessutom med massa barn där vi satt) är det svårt att obemärkt komma in på toaletten båda två. Blev iaf att jag runka/sög honom på bussen den sista biten tills jag kom på att "hmm brukar det inte vara kameraövervakning på såna här bussar...jaha där satt den ja..." Nåja om det är nån som tittar så varsågod :P


Och numera är vi ett par på riktigt också, tom på facebook och det är ju det som räknas ;-) Känns underbart. I lördags kväll var vi ute på promenad som slutade med att vi satte oss ner och snacka i minst en timme. Supermysigt! Kommer varandra närmare hela tiden och jag känner att jag verkligen kan öppna mig för honom och hoppas han känner det samma med mig. Sedan är det alltid jag som pratar mer för det är sån jag är, men vet att han tycker om det ändå :P

2 kommentarer:

  1. "Sedan är det alltid jag som pratar mer för det är sån jag är" ... kvinna :DFast det är soft, tycker jag iaf. Är nog mer av en lyssnare så ;p

    SvaraRadera
  2. He he jo men jag är rätt extrem pratare. Mitt ex blev alltid orolig så fort jag va inte pratade oavbrutet och fråga om det hade hänt nåt typ :P Men jag försöker släppa in honom också och försöka att inte avbryta och sådär

    SvaraRadera