3 juli 2009

The revenge against the strumpbyxor mwoahaha

För några år sedan köpte jag ett par strumpbyxor som skulle göra att mage och rumpa hölls in typ. När jag kom hem och skulle testa dem fick jag deprimerande nog inte på mig skiten. Fatta vad förbannad jag blev. Här köper man nåt för att bli smal och så är man för tjock för att få på sig dem =( Så jävla tighta och stela så de fastna typ på låren då. Så har man betalat massa pengar för det också och det är ju ingenting man kan byta eller lämna tillbaka när man provat.


Efter detta misslyckande hamnade de i en låda långt in i garderoben. Idag när jag köpt massa nya strumpbyxor hittade jag dessa och tänkte wtf så jävla omöjligt kan det inte va att få på sig dem om jag så ska slita sönder dem. Jag vägrar vara för tjock för att kunna se smal ut (och jag är faktiskt inte mer än st 38 eller small typ, ca 29' i jeans så så jäkla tjock är jag inte!!).


Perfekt att få ut min inre frustration över. Drog ett djupt andetag och började dra på dem.. Kändes först som att lårfenomenet skulle uppstå denna gång med, men jag gav mig inte och drog och slet! Lite i taget fast det kändes som mina ben inte skulle få blod ha ha.. Och nu jävlar är de på! Lycka! Äntligen revenge! Mwoahahah inget ska kunna hindra mig från att se snygg ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar