3 juli 2009

Ge mig en förklaring!

Ytterligare en dag av tystnad... Börjar snart undra alltså. Har fattat det som att det inte ska va så himla svårt att få möjlighet att ladda sin mobil på festival eller? Saknar han inte mina sms nog för att orka ordna det då? Eller har det hänt något med hans mobil? Isf borde han ändå kunna få iväg nåt litet meddelande via vår gemensamma vän kan man väl tycka...


Allt sånt här sätter igång massa tankar i min skalle. Vad har hänt? Varför gör han så osv... Försöker hitta en logisk förklaring, men det börjar bli en aning svårt faktiskt. Ringde förut idag igen och kom direkt till mobilsvaret nu med. Funderar på att ringa vår gemensamma vän också, men vill inte va alltför jävla desperat.


Försöker få tiden att gå och fokusera på annat... Idag har jag vart på stan 4 h och inhandlat diverse skönhetsprodukter och klippt mig. Köpte nya stay ups, strumpbyxor, bikinivax, ny rakhyvel, mousse och ett stärkande nagellack. Man vill ju va fin :P


Bara ett litet litet sms att han lever och saknar mig hade suttit så himla fint nu. Vet inte vad jag ska ta mig till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar