30 juni 2009

Leverans av sexleksaker

Idag var jag och hämtade paketet jag beställt med leksaker. Så nästa vecka hoppas man få prova lite med sötnosen kanske. Just nu har jag mens och är faktiskt inte så sugen utan väntar hellre på nåt gott. Så kan tänka mig att recensera dessa vid ett senare tillfälle.


l_444406.jpgl_445882.jpgl_412122.jpgl_440115.jpg


Mitt första intryck av grejerna är iaf att det verkar vara en bra vibrator i marvelous anchor, men att själva leksaken är väldigt stel och icke flexibel så det ska bli spännande och se hur den är väl på plats. Tänker att man rent anatomiskt måste passa ihop med denna. Har läst väldigt blandade recensioner om denna och många har upplevt att avståndet till klitorisvibratorn är för kort och det tror jag kan vara en risk för mig med, men det beror ju helt på anatomin hur långt avståndet är mellan slida och klitoris. Ser fram emot att testa den iaf.


Feel the G - multi speed var på rea, men hade en bra recension. Mitt första intryck var dock en besvikelse. Är inte så förtjust i jelly som är klibbigt och drar åt sig ludd osv, men dock är den ju mer flexibel. Vibratorn i denna verkar totalt värdelös. Kanske är det fel på min eller nåt, vet ej, men när jag höll den i handen kände man bara vibrationer i skaftet och inte ut i själva fingret och delen som ska vara mot klitoris. Men den kanske är bättre på plats. Vi får se.


Intrycket av clit and nipple suckers var att de var större än jag tänkt mig, men vibrationerna i tillhörande vibratorer verkar bra och tror man kan få till lite vakum i dem. Har läst många bra recensioner om dessa. Så just nu är det nog nästan dessa jag är mest sugen på att testa.


Bikini line har jag inte mycket mer att säga om än att jag kommer testa den när jag vaxar mig innan jag åker till darlingen. Ska bli kul och se. Många bra recensioner även om denna.


Antagligen åker vi till denna affären (Martinshop) även irl när jag är i Sthlm och kollar lite annat. Vi är sugna på lite bondage-grejer kanske och jag är sugen på en rabbit men finns så många att välja på att man nästan vill se och känna på dem i en affär tänker jag.


 

2 kommentarer:

  1. Rabbiten är gryyyym! :D

    SvaraRadera
  2. Jo, men det tror jag med. Men finns ju så jäkla många att välja på och lägger man ut några hundra vill man ju få något bra. Nån speciell du kan rekomendera?

    SvaraRadera