1 juli 2009

För varmt för yoga!

Förra veckan köpte jag till slut en yogamatta :D Blev en bhu mat iaf eftersom de säljer såna på mitt gym. Min favoritinstruktör som har fantastiska krävande yogapass har gjort en CD-skiva med sitt pass så man kan träna med henne även under sommaren :D


Har dock inte invigt mattan ännu för det har helt enkelt varit för varmt för träning. Hade iofs kunnat köra bikram yoga (som skall utföras i 30-40gradig värme) ha ha, men nej tack. Tänker att jag ska köra på kvällarna när det blivit svalare, men då har jag oftast ätit för nyligen eller så har jag bara vart för trött.


Vill ju provköra både mattan och CDn. Dessutom hade jag planerat att träna massa efter resan när jag åt så mycket onyttigt så jag kunde va snygg tills jag träffa darlingen, men nu verkar värmen hålla i sig. Och på mornarna har jag morgonsol så då är det nästan som allra värst här inne tyvärr.

2 kommentarer:

  1. Aha, det är därför jag inte tränar =)

    SvaraRadera
  2. he he jamen det är väl bra att man har något att skylla på :P

    SvaraRadera