7 juli 2009

Fan vilket underbart ***** (varning sex)

Igår kväll fick jag äntligen träffa älsklingen. Blev så lycklig i hela kroppen av att se honom och han blir bara hetare för varje gång. Blev massa pussar och mys innan vi tog ett härligt bubbelbad ihop för att sedan äta middag tillsammans med hans familj. Det var ju faktiskt många som hade saknat honom!


Hade redan hunnit med en snabbis i badet/duschen som för övrigt gav mig en av de bästa orgasmerna nånsin. Nästan i stil med under trädet ;-) Så på kvällen när vi skulle ha lite mys kunde man hålla igång lite längre ha ha.. Lycka till annars efter 3,5 vecka ifrån varandra ha ha.


Vart nog bland det bästa sex vi haft ihop och för egen del med. Mums. Han är så sjukt het! Testade mina nyinköpta leksaker lite grann. Mycket upphetsande och spännande! Hann med att binda varann lite också tihi och jag fick utnyttja honom ordentligt innan han fick binda mig och ta mig i alla hål he he. Så bra! Vi sov väldigt gott efteråt.


Saknar honom nu, men han är hemma inom 2 h och då ska vi antagligen baka bullar. Det blir mysigt. Vi har såå underbart ihop. När jag ser honom och ligger och håller om honom kan jag inte sluta le och tänka på hur underbar han är och hur mycket jag älskar honom. Det är bara för bra! Allting flyter så bra när vi är tillsammans och vi känns som gjorde för varandra. Har aldrig känt så för någon innan förutom mitt ex då, men det här har ju precis bara börjat... Han gör mig så sjukt lycklig! 

4 kommentarer:

  1. Det var underbart att läsa!!!! Hm vad kan det ha varit för nyinköpta leksaker :-)

    SvaraRadera
  2. http://blogg.aftonbladet.se/marion/2009/06/leverans-av-sexleksakerDu ser dem här i mitt tidigare inlägg.

    SvaraRadera
  3. mmm underbart!! Kram!

    SvaraRadera
  4. Mmmm och det har bara fortsatt hela veckan. Massa snusk, lekar och test av leksaker osv. Wow jag älskar att ha sex med honom. Vi har det fantastiskt ihop!

    SvaraRadera