14 juli 2009

Vibrator - bra även till killar! (varning sex)

I mitt senaste inlägg rekomenderade jag en minivibrator. Tänkte utvidga den rekomendationen för att även inkludera killar.


Många killar tycker att det är lite orättvist att de flesta sexleksaker riktas till tjejer och att de som finns inte är något vidare kul. Lösfittor, uppblåsbara dockor etc är kanske inte så tändande och för de som inte är så sugna på anal stimulering kan det kännas som att det inte finns så mycket att testa. Men en vibrator kan användas även på killar!


Stället kring frenulum (kuksträngen) och där den fäster in mot ollonet är det känsligaste stället på en kille så där funkar det utmärkt med vibrationer. T.ex. med en minivibrator som den som jag köpte (min darling tyckte om det iaf) och gärna med lite glidmedel emellan som förhöjer känslan. Så testa nu detta själva eller med partner om ni vill uppleva/testa något nytt. Kan med fördel kombineras med avsugning eller runk.

4 kommentarer:

  1. Ja vibrationer är mysigt :)

    SvaraRadera
  2. Men kan lova dig att de flesta killar inte testat eller ens tänkt tanken att använda vibratorn på sig själv!

    SvaraRadera
  3. Den brukar uppskattas lekande i analen också =)

    SvaraRadera
  4. Jo men det tror jag absolut. Bara att det är många killar som kanske inte uppskattar just anallekar (eller tror att de inte gör det/är rädda för det) och tror att det inte finns några sexleksaker för dem då förutom olika lösfittor och barbaras. Därför jag ville ge detta tipset

    SvaraRadera