30 apr. 2010

Trip down memory lane

Idag mår jag inte bra. Och egentligen tror jag inte att det beror på att det är ett år sedan jag träffade darlingen utan snarare bara ett återfall i min sjukdom. När jag mår dåligt då kan jag aldrig sätta fingret på vad som är fel utan det är bara en känsla som kommer över en.


I början av veckan var jag jättepepp och sen helt plötsligt kom skiten över mig och har mått dåligt flera dagar nu. Orkar inte gå upp i sängen nu. Inte det minsta sugen på att festa och dessutom är jag orolig för mig själv om jag skulle dricka massa i det här tillståndet för annars brukar det ibland vara alkohol som är utlösande faktorn. Dessutom vill jag inte förstöra någon annans dag/kväll genom att de ska oroa sig för mig. Vore mycket lättare att bara säga att man hade feber och magsjuka.


Så nej just nu har jag inte den minsta lust att dra till parken och där dessutom bli påmind om hur underbart det var förra året och inte heller sugen att dra till klubben där jag senast var med darlingen och då fick nåt slags panikångest anfall nästan. Mår man redan dåligt vill man inte bli påmind om sin misär. Vill bara gräva ner mig. Inte träffa någon. Ligga här tills det gått över. Och hoppas livet är bättre sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar