5 apr. 2010

Drömmar

Drömmer om darlingen ofta ofta. Speciellt senaste veckan har det varit nästan varje natt. Någon gång flyr jag från honom och någon gång följer jag efter honom. Ofta i ständiga försök att återfå hans hjärta. Visa och få honom att minnas det han en gång älskade.


Inatt var jag nere och sprang i hemliga tunnlar. Härom dagen låg jag och spejade på honom på nån strand. Inatt tror jag att jag fick honom för en liten stund men sedan som genom ett trollslag ändrade han sig så plötsligt och oväntat och var helt kall.


Ibland kan jag bara se hans bländande leende som charmar mig. Ibland drömmer jag att han äntligen tar åt sig av allt jag sagt, kommer till självinsikt och ber om ursäkt för hur han betett sig och ber att jag ska förlåta honom. Allting förföljer mig och plågar mitt hjärta. Känns som jag rör mig i fel riktning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar