29 apr. 2010

Shoppingångest

Nu har jag shoppingångest igen. Har inte köpt någon klänning sedan februari tror jag... Och nu har jag flera godbitar som jag dregglat över flera ggr. Försöker verkligen att motstå. Har inte råd och sedan vet jag inte vilken jag ska välja och vill bara ha alla. Fan Ångest. Kan man kalla detta beroende? Både klänning 1 och 3 är lite luriga med bh, men häftigt med den ryggen. Klänning 2 är bara soo me!!!


Twisted Strap Lace Dress SEK 399, Elise Ryan - NELLY.COM


Corsage Dress SEK 429, Elise Ryan - NELLY.COM


Lace Insert Rouched Dress SEK 549, Dark Pink - NELLY.COM


Utöver dessa godbitar har jag en mänga annat jag vill köpa från Pussy Deluxe och lite annat. Fan borde egentligen köpa skor och t-shirts som jag verkligen behöver.... Men klänningar är alltid klänningar...


Igår hittade jag förresten dessa också. Sjukt coola! Rosa rosetter och monster tillsammans. So me!


Iron Fist: Eyeballs and Tenticles Heel från BRANDOS.se


Vad gör man inte för att döva ångesten

4 kommentarer:

  1. 2:an såklart=)

    SvaraRadera
  2. Mmm jag är helt kär i tvåan. Har å andra sidan redan tusen liknande klänningar med korsettöverdel. Men det är ju soo me och den har rosa inslag. Såg att du också verkade gilla rosa btw. Fin blogg!

    SvaraRadera
  3. Ja aså jag tycker den är skitcool, men en aningen dyr och tyget ser så tunnt ut. Men det svåraste är ju BH-valet. Om man som jag ändå har C-kupa vill man ju ha lite stöd. Har en hudfärgad bh med avtagbaraband, men den är bäst om man har en klänning som ger lite stadga också vilket inte denna gör... Svårt val. Just nu låtar jag mer åt 2an. Men det är ju helt olika stilar

    SvaraRadera