20 apr. 2010

Tandborstritual

Det är något jag ofta tänker på och saknar. Vet inte varför det blev så, men det blev lite av en grej med dig. Något vi alltid gjorde ihop de dagar i månaden vi var tillsammans.


Utbyte av leenden i spegeln. Något som gav oss en VI-känsla. Ofta leendes, kramades vi och spanade in vår spegelbild. Bilden av det perfekta paret. Lyckan personifierad. Kärlek helt enkelt.


När jag tänker på det ser jag ditt leende framför mig. Önskar jag kunde få se det igen. Saknar det så! Ett leende är faktiskt otroligt viktigt för mig och något jag faller för. Är det något jag minns hos mina ex är det det.


Med dina leenden och sättet du tittade på mig fanns det inget behov att uttala de tre orden. Hela du strålade ut din kärlek utan att säga någonting. Inte konstigt jag föll dit. Inte konstigt jag inte kan glömma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar