19 apr. 2010

Hur kan man ta kontakt?

Det mest absurda hände idag. Av någon anledning kollade jag in en av mina gamla klasskamraters profil på fb och skulle kolla lite på hans foton. På några av fotona hittar jag en gudomligt söt/snygg kille. En kompis till min gamla klasskamrat alltså.


Nu har jag blivit helt frälst :P Han hade länkat till sin blogg via hans profil och har suttit och läst en del.. Han har såå snygg lägenhet och söta katter och han har perfekt hår och leende... Ju mer jag läser desto mer intresserad blir jag också ha ha.


Så japp jag är officiellt sjuk i huvet och vad tusan gör jag nu? Vad kan jag göra? Tycker själv det är rätt creepy med främmande killar som mailar etc på fb och liknande. Får väl se till att våra gemensamma vänner fixar ihop oss nästa gång jag är hemma ha ha ha. Det är alltid kul att få dagdrömma lite. Åtgärden hittills är iaf att jag kommenterade två av hans inlägg i bloggen. Sedan får vi se...


 

2 kommentarer:

  1. Var lite finurlig...Hitta på en orsak att kontakta honom! Jag kontaktade en kompis kompis på FB vid ett tillfälle för att "jag behövde fler grannar på Farmville" och det behövde jag också, så det var inget lur...men ändå! Efter det har han "puffat" mej osv flera gånger.... Hitt på nåt! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte Farmville :P Sedan om jag t.ex skulle puffa honom på fb så skulle väl han fråga sina vänner om vem jag är. Och våra gemensamma vänner är folk jag gick i samma klass med på högstadiet och inte har en susning om vem jag är nu. Jag är ju inte samma som för 10 år sen liksom :P

    SvaraRadera