22 apr. 2010

Tentaundanflykter

Min stora tenta är om en vecka och det går sådär. Fått ganska mycket gjort senaste tiden, men har grymt mycket även utanför skolan att pyssla med + att jag fortf har problem med min trötthet som jag skrivit om förut


Utöver det tillkommer förstås alla undanflykter och intressantare saker än tentaplugg. Se senaste avsnitten av mina favorit-tvserier. Pyssla om mina växter (planterade fröer i ett miniväxthus i helgen med basilika, tomater mm).


Igår satt jag x antal timmar och kollade sommarjobb... för nästa sommar :P Ja det låter absurt, men kommer nog behöva söka direkt efter sommaren ;-) Jag vill gärna ha mitt drömjobb då :D Ffa ett jobb som ökar mina chanser till jobb efter examen 2012.


Sedan kan man förstås sitta på nätet som vanligt, mysa med grannen, titta på tv, sitta med norska deklarationen (suck) etc. Har iaf konstaterat att jag troligtvis kommer få tillbaka 3-4000 i skatt och dessutom semesterersättning på ca 4000 *lycka*


Ta tag i plugget nu eller göra mat kanske. Har planerat spenat och fetaostpaj. Mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar