19 jan. 2009

Tänk vad lätt man märker om man talar med fel person

Skrev till min granne på msn förut idag. Fick svar att han ville höra mig tjuta och att han inte haft sex med någon med feber tidigare. Det räckte med första meningen för att jag skulle ana ugglor i mossen. Skulle han helt plötsligt vilja ha mig nu!? Nu när jag är sjuk. Om han vanligtvis inte är så villig varför skulle han bli det nu när jag har influensa, feber, går runt i mina skabbiga kläder, osminkad, snorig och hostar.


Så jag bara skratta och sa direkt att jag förstod att det inte var han. Hans kompis kände sig en aning avslöjad ha ha. Han trodde han blev ertappad för att han skrev för bra :P Min granne har lite dyslexi nämligen. Men vi hade ett roligt samtal där jag tyckte han skulle tala grannen till rätta så jag kan få sex oftare. Skrev också att jag inte va van vid att bli nekad sex när jag skriver saker som att jag vill komma in och tvåla in en kille i duschen, att jag e nyvaxad osv. Han föreslog att jag skulle va mindre på, kanske är det en bra idé :P


Nu är det typ ett helsjukt program på kanal5, där alla sjuka program går. Virgin school. En oskuld går på kurs för sexuellt oerfarna med sexterapeuter som inte bara instruerar utan också praktiserar med honom. Om de vill kan de mot slutet bli av med oskulden he he. Vad skiljer detta från prostitution? Det lär ju knappast va gratis med dessa sexterapeuter. Dessutom är han 26 och sexterapeuten typ runt 60. Är det bara jag som tycker detta är sjukt!?

11 kommentarer:

  1. Alltså åldersskillnaden och sånt i sig spelar väl ingen roll, men tycker det blev lite läskigt när de nästan tar på sig en mammaroll när de ska lära killen hur man har sex. Om du såg programet tror jag du skulle förstå vad jag menade

    SvaraRadera
  2. ok jag förstår vad du menar..såg inte progammet...Trevlig granne du har ...*ler*

    SvaraRadera
  3. Jo han är trevlig. Allra trevligast när han är villig ha ha

    SvaraRadera
  4. Önskar jag hade en sådan granne....fast kvinnlig då förståss...*ler*

    SvaraRadera
  5. Nja det vet jag inte. Tycker mest det är problem. Han vill ju aldrig!

    SvaraRadera
  6. De va ju inte bra..jag måste ha en granne som vill väldigt ofta å som gillar att testa lite....

    SvaraRadera
  7. jo exakt. det skulle ju va perfa. Vi funkar liksom väldigt bra i sängen annars det är mest att det bara är jag som är sugen jämt

    SvaraRadera
  8. mmmmm då är vi lika på den punkten då.

    SvaraRadera
  9. Ha ha ja kanske det. Jag är inte så van o vad vid situationen. Blir sällan nekad om man visar intresse. Nu har liksom inget hänt sedan i torsdags. För visso har jag vart sjuk, men nån gång måste han väl bli lite kåt igen...

    SvaraRadera
  10. Jag är ju ständigt kåt...

    SvaraRadera