28 jan. 2009

JAG MÅR BRA :D

Åh det är så härligt när man får må bra. I helgen och framför allt i söndags var jag riktigt nere, men nu har allt varit på topp sedan måndag. Har knappt tänkt på det eller nåt. Härligt! Samtidigt lite skrämmande när det kan vända så fort, men jag är bara glad över det. Kanske beror det på att det börjat flyta på lite bättre med skolan och min praktik nu och att jag fått göra mycket kul i veckan :D


I måndags var jag tom och tränade. Första gången på mycket länge. Har ju haft träningsförbud under många år, men när jag var på inter sport i helgen för att köpa nya skor prata jag med en kille där som tyckte det lät som vansinne och hade massa bra tips och fick testa nya skor och inlägg. Det har funkat bra. Lite ovant i början och lite skoskav, men det får man leva med. Hoppas de funkar bra.


Ja iaf så tränade jag yoga och det har jag aldrig gjort förut. Det var rätt ok faktiskt. Lite som jag trodde fast samtidigt inte. Det var lugnt och man blev inte så svettig eller flåsig. Inte konditionsträning direkt, men det var samtidigt väldigt ansträngande och vissa övningar var ju som vilka armhävningar och sit ups som helst, fast på ett annat sätt. Har haft sjukt mycket träningsvärk efteråt. Ja ja ville mest säga att jag mår bra och jag hoppas att ingen där ute har oroat sig för mig efter söndagens inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar