11 jan. 2009

Men va fan! Jag har blivit censurerad!

Fan vad sur jag blir nu då. Mitt inlägg från igår vart censurerad. Får man inte skriva att man gillar att ha sex??



Orsaken är att moderatorn anser att det bryter mot följande punkt i regelverket:


- Inlägget är olämpligt eller stötande.



Kan det va termen nyknullad? Vaxning i nedre regionerna? Eller min fråga om mens och sex som de tycker är stötande?
Det måste va nån känslig kille på redaktionen som tycker det är stötande att skriva om hur det kom blod när jag hade sex!



 Och om nu nån annan anmält mitt inlägg är de då känsliga för att läsa om sex? Isf varför läsa om min rubrik är  Äntligen sex igen! Fy fan va gött!

 

25 kommentarer:

  1. Nej, moderatorn kanske inte ens har läst ditt inlägg utan reaagerar som en pavlovs hund på den insända anmälan. Censureringarna blir ibland bisarra.

    SvaraRadera
  2. Ok jag har inte blivit censurerad innan så vet ej hur det funkar. Men du menar att nån annan anmält mitt inlägg bara då. Isf varför. Det måste va nån kristen jävel som är känslig för sex men om min rubrik nu är Äntligen sex igen! Fy fan va gött! då behöver man ju inte läsa om man tycker sex är stötande!

    SvaraRadera
  3. Haha fyfan va löjligt, läste inlägget det igår, det var väl fan inte stötande?Det är väl nån störig militant feminist som sitter o anmäler eller som moderator >_

    SvaraRadera
  4. Jamen exakt vet ju att du hade läst det och jag svarade på din kommentar. Förstår verkligen inte vad som va stötande med det. Om man inte vill läsa om sex varför läser man inlägget med den tydliga rubriken.Med tanke på hur detaljerade beskrivningar det finns på andra sexbloggar förstår jag ingenting.

    SvaraRadera
  5. Du får se det positivt. De kan hindra dig från att skriva om sex, men det kan inte hindra dig från att ha det... ;o)Vet du vad det är för likhet mellan moderatorn och hemorojder? Bägge kan vara en "pain in the ass"... *skrattar*

    SvaraRadera
  6. Det är säkert nån surfitta som inte fått knulla på evigheter.......*fnys*

    SvaraRadera
  7. Japp det tror jag med :P Antingen det eller nån som tycker att mens är det äckligaste nånsin :P

    SvaraRadera
  8. He he japp! Men klart man blir störd om nån censurerar ens "dagbok" liksom. Är mina tankar stötande :P ?

    SvaraRadera
  9. Mens e bra....då får man va i fred....*host*

    SvaraRadera
  10. Killen....*fniss*Fast det var ju en lögn, det finns ju kondom....och tvål*L*

    SvaraRadera
  11. He he killen eller tjejen menar du :P

    SvaraRadera
  12. He he ja men på samma sätt som killen har olika syn på sex och mens har ju tjejerna också det. Ja det finns kondom och det finns dusch och sådär. Men i mitt/vårt fall var detta inte aktuellt även om jag försökte övertala honom. Han vart typ skiträdd ju :P

    SvaraRadera
  13. Inte kåt nog kanske...hehe, kom hit du jag e inte rädd...*fniss*

    SvaraRadera
  14. He he mm jag tror jag får skaffa en mer villig kk. Ok att han inte vill ha sex under mens, men jag är visst den mest villiga även annars :P

    SvaraRadera
  15. Ja moderatorns godtyckliga raderande av inlägg är helt sjukt. Känns ofta som om man raderar allt som blir anmält.//Herr S

    SvaraRadera
  16. Typiskt, det ska väl inte vara så svårt att hitta en kk. Mig har du i alla fall snart fått in i duschen *L*

    SvaraRadera
  17. Nej jag antar det. Inte som tjej iaf. Men så ska man hitta nån man e trygg med, som vill samma saker och som man kan ha kul och avslappnat sex med tycker jag. + att det är sjukt smidigt att ha sex med sin granne vägg i vägg he he

    SvaraRadera
  18. Ja uppenbarligen. Men du läste ju själv mitt inlägg igår. Inte tycker väl du att det va stötande. Med tanke på vad många andra skriver i sina bloggar :P Det är ok att skriva om massa avancerat sex men inte om sex vid mens. Wtf!

    SvaraRadera
  19. Dessutom tror jag att dom tar det säkra före det osäkra vid en anmälan...tror inte ens dom läser den.....

    SvaraRadera
  20. Bli cencurerad för att du skriver om det mest naturliga, sex?? Väldigt konsigt må jag säga *kliar mig i huvudet av förbryllning*Alla har väl sex?? Sen hur ofta, med hur många eller med sig själv spelar väl mindre roll? Så länge man gör det som känns bäst för en själv, samt att man står för det!

    SvaraRadera
  21. Jo antagligen, men då undrar jag fortf vem som anmälde och varför

    SvaraRadera
  22. Ja men jag förstår om de tar bort inlägg som e kränkande eller om man hänger ut nån person eller skriver något rasistiskt eller nåt i den stilen.Men detta var sex och det framgick tydligt i rubriken så om man ej ville läsa om sex hade man ju kunnat skita i att klicka på det.

    SvaraRadera
  23. Ska jävlar kolla, ska skriva ett helt neutralt inlägg och be nån anmäla detta, då får vi svar om dom läser eller inte. Sen kan du ju skriva ett inlägg och be den skyldige träda fram.....som om det skulle hjälpa!

    SvaraRadera
  24. Nu har jag lagt ut det, så om ingen anmält mig när du läser detta....gör det du!

    SvaraRadera
  25. Jepp nu har jag anmält dig som stötande :P

    SvaraRadera