8 jan. 2009

Nu blir det bara sex med grannen

Nu har vi pratat igen. Man börjar nästan bli trött på allt pratande. Två kvällar i rad har vart med ångest och ännu mer prat eftersom vi båda vill att situationen ska funka mellan oss av förklarliga skäl. Det är rätt jobbigt om det ska va konstigt mellan oss när man ses varje dag.


Eftersom båda tycker om och har uppskattat själva sexbiten har vi sagt att vi ska gå tillbaka uteslutande till den. För det funkade riktigt bra då innan jul. Då var inget annat med i bilden. Då va vi vänner som hade sex och det var mer roligt och öppet då också. Jag tror det skulle fungera och gör det inte det så skiter vi i det såklart. Men när attraktionen finns och man inte har nåt bättre för sig så varför skita i detta nu när båda egentligen gillar det.


Han kände sig bara för svinig att säga att han bara ville ha sex och jag typ nej men kom igen nu du kan inte både ta sex och mys från mig he he. Det känns som han liksom försökt förneka och dölja att han tänder på mig med rädsla för att tvingas göra något annat alltså för att han inte kände sig bekväm i den gosiga biten.


Ingen av oss har liksom haft nåt kk innan heller så då är det inte så lätt att definiera och veta hur det funkar. Vi testar oss fram nu och jag hoppas det blir till det bästa. Det viktigaste för mig är att det känns bra i luften mellan oss liksom. Ju mer och mer vi pratar desto bättre blir det eftersom man utvecklar det man tänker och tycker och förstår varandra bättre och bättre.

4 kommentarer:

  1. Det är ingen nackdel att bar plocka ut godbitarna och ändå ha friheten kvar.Lycka till

    SvaraRadera
  2. OK! Lycka till. Huvudsaken att du är medveten om situationen. Det är inte fel med ett KK - om det funkar. Lycka till/Charlie

    SvaraRadera
  3. He he nej det var det jag försökte säga till honom igår. Jag är inte den som säger nej så ska han va värsta tjejen och mesa sig och få dåligt samvete för att bara vilja ha sex ha ha

    SvaraRadera
  4. Tack! Det behövs nog. Jag behöver få detta att funka nu efter alla jävla kärleksstrul så tänker man att ja ja lättare att bara ha sex så slipper man bli sviken och sårad, men så funkar inte det heller :P

    SvaraRadera