1 jan. 2009

Shopping gor en flicka glad

Nar det i forrgar kandes hopplost och jag bara ville hem ar det nu mycket battre. Pa kvallen den 30e hjalpte mamma mig med att sy gardiner av fint tyg jag hitta pa ahlens. Gjorde tva prydnadskuddar och en liten duk av tyget som blev over. Blev verkligen skitsnyggt.

Under dagen pa nyarsafton gav jag mig ut pa stan och hittade en supersnygg troja. En rosa paul frank hood med oron. Hade dan tidigare sett en likadan i en barnkladesaffar och var bitter over att de ej fanns i vuxenstorlek, men sa hittade jag denna med 40 % rabatt ocksa :)
Kopte sedan lite annat och gick hem.

Hade en trevlig och lugn kvall med familjen bara. At massa gott. Min bruchetta till forratt, piggvar till huvudratt och fladerparfait till efterrratt. Sedan spelade vi spel, sag fyrverkerier, drack champagne och tande tomtebloss mm. Idag har jag som vanligt sett Ivanhoe och imorn aker jag iaf hem, men nu kanns allt mycket battre. Ska till pappa pa middag nu och fa en julklapp som jag inte forstatt skulle komma senare. En glad overraskning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar