4 jan. 2009

Försök till sex blev iaf en mysig natt

Ännu en mysig natt inatt. Trodde inte min granne skulle komma tillbaka hit igårkväll utan åka hem till sin hemstad, men när jag kom ut i köket på kvällen var han där iaf :D Dock upptagen under kvällen med att skriva ett arbete men jag tiggde till mig en massage och försökte locka honom till sex men han var inte på humör tyvärr.


Jag tycker alltid det är kul att se om man kan omvända det hela så jag gick in till mig och tog på mig lite sexigt he he. Blev svarta stay ups, svarta hipsters och en korsett och svepte en sidenmorgonrock runt mig och gick in till honom igen. Kände mig lite lagom slampig fast på ett positivt sätt och tänkte nu jävlar kan han inte säga nej till mig ha ha ha. Men jo det kunde han, men han gillade verkligen min utstyrsel och bad mig komma tillbaka i den en annan dag när han va mer sugen :P Så lite lockad vart han allt.


Därmed respekterade jag honom och lämna han ifred och såg hockeyn på mitt rum och tog det lugnt. Sjukt spännande match för övrigt. Höll på att slänga täcket över mig då och då.
När matchen var slut vid 12 gick jag över till honom iaf som släckt ner och låg i sängen och såg på en tv-serie. Mysigt låg och gosade och hånglade mm. Kändes ett tag som att han kanske ville mer sedan iaf, men han ville minsann visa att han kunde klara att säga nej till mig.
För att jävlas ännu mer låg jag bredvid honom och smekte mig själv he he något som han knappt kunde motstå och fick hjälpa mig till en skön stund.. En stund senare när vi låg och myste säger han.. kan inte du runka av mig? He he kanske lyckades göra honom lite kåt till slut trots allt även om han ej ville erkänna det och skyllde på att det skulle bli lättare att sova sen :P

2 kommentarer:

  1. hallå! Men vad är det för granne du har... Han måste ju vara impotent...

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ne han kanske var sexuellt mättad efter att jag vart på honom massa och haft sex flera timmar natten innan

    SvaraRadera